środa, 8 lipca 2015

Wishlista #1: moje plany na wakacje, czyli zadania do realizacji


Nie wiem jak dla was, lecz dla mnie wakacje to czas wzmożonej aktywności. Po prostu latem jakoś bardziej mi się chce. Czegokolwiek. W dodatku mam wrażenie jakby doba nagle się wydłużyła. Pewnie to z tej prozaicznej przyczyny, że dzień jest po prostu dłuższy, ale w tym roku postanowiłam świadomie wykorzystać te sprzyjające okoliczności, dlatego też ułożyłam plany na wakacje, czyli stworzyłam moją wakacyjną listę rzeczy których chciałabym spróbować.



1. Prawdziwy piknik/garden party


Od dawna mam ochotę wybrać się na piknik. Taki z koszem pełnym przygotowanych wcześniej pyszności, kocem i piękną przyrodą, W tym roku postanowiłam wcielić ten plan w życie.

2. Przeczytać książkę w wersji papierowej


Niestety ostatnimi czasy czytam wyłącznie e-booki i bardzo brakuje mi kontaktu z prawdziwą, papierową książką. W wakacje zamierzam zatem przeczytać choć jedną tradycyjną książkę. Może macie propozycje ciekawych książek na wakacje?

3. Założyć ogródek ziołowy w kuchni


Od jakiegoś czasu jestem zafascynowana kuchennymi ogródkami ziołowymi, tym bardziej, że zioła w mojej kuchni odgrywają bardzo ważną rolę. Właśnie dlatego chcę założyć własny miniogródek w kuchni, a przyszłej wiosny może i grządkę w ogrodzie? 

4. Odmienić bloga i nauczyć się "profesjonalnego" blogowania


O ile tego można się nauczyć ;) W każdym razie traktuję tego bloga poważnie, chyba już "dojrzałam" do profesjonalnego blogowania.

5. Zrobić domowe lody jogurtowe


Są dużo zdrowsze i mniej kaloryczne niż tradycyjne. Niedawno na którymś z portali znalazłam kilka ciekawych przepisów i jeden z nich  z pewnością wypróbuję. Oczywiście podzielę się z Wami wypróbowanymi przepisami.

6. Przygotować koktajl warzywny


Jeszcze nigdy nie próbowałam przyrządzić samodzielnie takiego koktajlu, a podobno jest to prawdziwa bomba witaminowa. W tym roku przynajmniej raz go przygotuję. Mam nadzieję, że będzie smaczny. Może znacie przepisy na dobry koktajl warzywny? Jeśli takie koktajle przypadną mi do gustu, to być może na blogu pojawi się wpis z recepturami na te napoje.

7. Spróbować smoothie


Tego napoju również nigdy nie próbowałam :)

8. Ugotować paellę


To śródziemnomorskie danie wybitnie kojarzy mi się z wakacjami, dlatego też właśnie w wakacje zamierzam je przyrządzić. Mam nadzieję, że zasmakuje również mojemu K :)


A jaka jest Wasze plany na wakacje? Może kogoś z Was zainspirowałam do stworzenia własnej listy?




1 komentarz:

  1. Widzę, że plany masz przede wszystkim kulinarne. Ja obiecałam sobie poprawić kondycję i wygląd cery, ale na razie wychodzi mi to średnio. :)

    OdpowiedzUsuń